Maisto produktų  grąžinimo sąlygos

 

Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos teisės aktais, informuojame, kad kokybiški maisto produktai, įskaitant ikrus, negali būti grąžinami.

 

Tačiau jei gautas produktas yra nekokybiškas (pavyzdžiui, pažeista pakuotė, pasibaigęs galiojimo terminas, sugedęs produktas), turite teisę:

 

Reikalauti pakeisti produktą į kokybišką;

 

Reikalauti grąžinti sumokėtą sumą.

 

 

Apie nekokybišką produktą prašome informuoti mus nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 24 valandas nuo siuntos gavimo, el. paštu robertas.rodiklis@gmail.comarba telefonu 069825166. Prie pranešimo būtina pridėti užsakymo numerį, produkto nuotraukas bei trūkumus pagrindžiančią informaciją.

 

Svarbu: grąžinant produktą, būtina pateikti pirkimą patvirtinantį dokumentą. Pretenzijos dėl produkto kokybės priimamos tik su nepažeista originalia pakuote, jei to reikalauja kokybės įvertinimas.

 

Daugiau informacijos apie vartotojų teises galite rasti Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos svetainėje: www.vvtat.lt.

 

 

 

Daugiau informacijos apie grąžinimą ir kitas pirkimo bei pardavimo taisykles rasite skiltyje:  SĄLYGOS IR TAISYKLĖS